Ministarstvo pravde
Република Србија | Министарство правде
  • L
  • En
  • О нама

    Министар

    Министар
    • Министар
    • Руководство
    • Уређење
    • Извршење кривичних санкција
    • Управљање одузетом имовином
    • Цркве и верске заједнице
    • Контакт
    • Архива
  • Вести
  • Јавност рада

    Јавни конкурс за попуњавање извршилачких радних места у Управи за извршење кривичних санкција

    Јавни конкурс за попуњавање извршилачких радних места у Управи за извршење кривичних санкција
    • Испити
    • Документа
    • Јавне расправе
    • Јавне набавке
    • Буџет
    • Средњорочни план Министарства правде за период од 2023 до 2025
  • Правосуђе

    Статистика о раду судова опште надлежности

    Статистика о раду судова опште надлежности
    • Статистика о раду судова опште надлежности
    • Надзор
    • Статистика
    • Искључи насиље
    • Правосудна мапа Србије
    • Реформа
    • Правосудне професије
    • Статистика у привредним споровима
    • Све о јавним бележницима
    • Све о узбуњивачима
    • Опортунитет
    • Медијација
    • Закон о парничном поступку
    • Трговина људима
    • Судска пракса
    • Портал правосуђа Србије
    • Конференција "Правосуђе и привреда 2019."
    • Евиденција
    • Мрежа судова
  • Регистри

    • Регистар неплаћених новчаних казни и других новчаних износа
    • Државни органи, организације и правна лица које спроводе обуке за посреднике
    • Именик јавних извршитеља
    • Регистар судских вештака
    • Списак јавнобележничких канцеларија
    • Адресар за оверу потписа, преписа и рукописа
    • Регистар посредника
    • Електронска евиденција сталних судских преводилаца и тумача
    • Регистар цркава и верских заједница
    • Регистар пружалаца бесплатне правне помоћи и бесплатне правне подршке
  • Међународна сарадња

    Међународна правна помоћ

    Међународна правна помоћ
    • Европскa комисија за ефикасност правосуђа
    • Међународна правна помоћ у грађанским стварима
    • Међународна правна помоћ у кривичним стварима
    • Поглавље 23
    • Преговори са ЕУ
    • Билатерални споразуми и међународне конвенције
  • Услуге

    Притужба на рад правосудних органа

    Притужба на рад правосудних органа
    • Притужба на рад правосудних органа
    • Захтеви за остваривања права на приступ информацијама од јавног значаја
    • Испити
    • Конкурси
    • Међународна правна помоћ
    • Накнада штете
  • Контакт

    Именик

    Именик
    • Именик
    • Често постављана питања
    • Корисни линкови
  • Conference 2019
  • О нама
  • Вести
  • Јавност рада
  • Правосуђе
  • Информације од јавног значаја
  • Регистри
  • Међународна сарадња
  • Законодавство
  • Услуге
  • Контакт
  • Актуелно
  • О нама
  • О нама
  • Руководство
  • О нама
  • Министар
  • Руководство
  • Уређење
  • Извршење кривичних санкција
  • Управљање одузетом имовином
  • Цркве и верске заједнице
  • Контакт
  • Архива

Михаљ Њилаш

Државни секретар

Електронска пошта: mihalj.njilas@mpravde.gov.rs

Рођен је 1962. године у Орому у Општини Кањижа где и живи.

Као дипломирани правник 1985. године каријеру је почео је у фабрици намештаја „Будућност“  у Суботици где је био и директор Сектора за опште и правне послове. Након положеног правосудног испита 1990. године изабран је за судију Општинског суда у Кањижи. Судио је по парничним предметима до 1993. године, када је отворио адвокатску канцеларију коју је водио до 2008. године.

Функцију председника Општине Кањижа обављао је од 2008. до 2014. године када је у АП Војводина изабран за потпредседника Покрајинске владе и покрајинског секретара за образовање, прописе, управу и националне мањине – националне заједнице. На том месту био је до 2020. године. 

Био је члан Конгреса локалних и регионалних власти, консултативног тела Савета Европе са седиштем у Стразбуру. 

Члан је Савеза војвођанских Мађара од 2008. од 2013. године и члан Председништва странке.

Ожењен је и има троје деце.

Поред мађарског и српског, говори енглески језик. 

 

Опис функције

Државни секретар за свој рад одговара министру и Влади. Он помаже министру у оквируовлашћења која му он одреди, а министар не може овластити државног секретара за доношењепрописа, нити за гласање на седницама Владе. Државни секретар је функционер кога поставља иразрешава Влада на предлог министра и његова дужност престаје с престанком дужностиминистра, а подлеже истим правилима о неспојивости и сукобу интереса, као члану Владе (члан24. Закона о државној управи).

  • Влада Републике Србије

    Посетите сајт
  • Државно правобранилаштво

    Посетите сајт
  • Народнa Скупштинa Републике Србије

    Посетите сајт
  • Републичко јавно тужилаштво

    Посетите сајт
  • Портал судова

    Посетите сајт
  • Портал „Пиштаљка“

    Посетите сајт
  • Искључи насиље

    Посетите сајт
  • Адвокатска комора Србије

    Посетите сајт
  • Комисија за спровођење Националне стратегије реформе правосуђа

    Посетите сајт
  • Врховни касациони суд

    Посетите сајт
  • Високи савет судства

    Посетите сајт
  • Комора јавних извршитеља

    Посетите сајт
  • Уставни суд

    Посетите сајт
  • Државно веће тужилаца

    Посетите сајт
  • Комисија за тајне гробнице

    Посетите сајт
  • Јавни бележници

    Посетите сајт
  • Правосудна академија

    Посетите сајт
  • О нама
  • Вести
  • Јавност рада
  • Правосуђе
  • Регистри
  • Међународна сарадња
  • Услуге
  • Контакт
  • Сва права задржана
  • 2018